Alla inlägg den 18 september 2015

Av Sofia - 18 september 2015 19:17

Fredag kväll! Landat! Sitter framför en brasa, ett glas rött o gott sällskap. Så trött, i både kropp och själ. Att sitta här o tänka tillbaks på veckan som gått - bara det tar musten ur mig. Dessutom en riktigt tuff arbetsvecka. Hårt tryck och hårt tempo. Tiden går då onekligen fort o man hinner inte fundera särskilt mycket på livets övriga problem.

Är in i själen tacksam att Davids olycka fick ett förhållandevis lyckkigt slut. Idag har han dock haft mer ont i såret och vi åkte till hans farmor och farfar för hämta kryckor (bra-att-ha-grejer).

Chefen har slutat och redan idag har jag fått flera frågor som jag hade velat bolla just med honom. Ja ja - jag vet hur det var när Alf Karlsson plötsligt gick i tidig pension och sedan helt plötsligt rycktes bort från oss. Så många gånger jag har velat ringa honom de senaste åren för att älta och prata problemlösning. Men såhär är det nu. Man får hitta nya vägar. Hitta nya lösningar. Å själv har jag ju fått erfarenhet och kunskaper genom åren. Sitter med i ett projekt tillsammans med socialförvaltningen - sänka kostnader för den förvaltningens fastigheter. Kände verkligen att jag kan massor och vet mycket!! Man tror ju bara att....nämen JAG kan väl inget.... Inte vet väl jag hur det ska va... Jo f-n jag vet en hel del när man väl sitter ned o snackar runt!!

Ha en fin kväll!

Helt ok utsikt!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards