Alla inlägg den 13 december 2015

Av Sofia - 13 december 2015 15:12

Det blev en sen kväll eller natt.... Efter gårdagens återträff för deltagarna i Så mycket bättre och många pärlor till låtar tittade vi på filmen Flight. En sådan film som jag egentligen INTE ska se med tanke på min flygrädsla. En bakfull pilot fick nödlanda planet.... Usch o fy! Det är dock alltid lika trevligt att se Denzel Washington i huvudrollen. Därefter var det dax för hockeymatch mellan Ottawa och Montreal. Förlust med 3-1 för "Åtta va". Skit oxå!

Idag vaknade vi till solsken och underbart söndagsväder! Perfekt vinterlöparväder. Det blev en ny tur (för mig) och det är så skönt och också roligt att springa på stigar man aldrig sett o när jag inte har en aning om var jag är mer än på ett ungefär....

Igår fick vi en lite ket av mor och far. En sån där sak som för alltid blir ett minne - för förlovningen. Å jag älskar dessa miniatyrer och älskar Iittala! Så även Jonas!

I eftermiddag får pizzerian Adonis i Landsbro leverera middag. Goda som Amigo i Nässjö men så är de ju oxå släkt! Bagarna alltså!

Söt liten sak! Här ser man inte hur liten/stor den är....

.....men det gör man här....

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards