Alla inlägg den 13 februari 2016

Av Sofia - 13 februari 2016 11:32

Sitter i bilen på väg mot Nybro och fira Pelle som fyllde 24 år igår. Ska bli trevligt att träffa Jonas mellanpojk o hans flickvän Lina. Vi har blivit lovade sju sorters kakor o tårta! Nej, jag skojar!!!! Solen skiner och trots kylan så värmer faktiskt strålarna. Bara två veckor kvar till vår (enligt kalendern i varje fall). Punkt!!

Dagen började med finbesök från Vaggeryd. Min fina kusin Elisabets man Micke kom förbi på frukost då dottern Felicia skulle klipp- och slingfixa sig. Att vi har så bra frisörer i stan så man åker från Vaggeryd... Grattis Sasha!!! En trevlig pratstund hade vi hursomhelst!!

Mellodax igen till kvällen. Hoppas jag kan hålla mig vaken. Igår somnade jag innan Skavlan avverkat gäst nr två... Innan dess kollade vi in de spännande finalen i På Spåret. Jag kunde EN fråga som inte de tävlande kunde (skryt skryt) o det stärker ju. Det är avsevärt mycket mer jag INTE kan ska ju tilläggas.

Ha en fortsatt härlig lördag!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards