Alla inlägg den 3 april 2016

Av Sofia - 3 april 2016 14:37

Idag var det varmt på löparturen. Klär man sig på samma sätt vid tolv grader som vid fyra får man ju skylla dig själv. Pucko lilla jag!!! Fick ta av mig jackan efter två kilometer o när jag kom hem dröp jag av svett. Jag klagar inte på värmen nu - märk väl - bara på kläderna.. Det dröjer inte länge förrän det är löparlinnepremiär och korta brallor trots möjliga vädermässiga bakslag... Gott är det! Det var dock inte alls det klippet i benen idag som i fredags - jösses vilken skillnad det kan va!! Ibland får man verkligen bita ihop o köra på när det andra gånger går av sig självt.

Sitter ute i nyframtagna utemöbler o väntar både på att ugnspannkakan och Henry o Stella ska bli klara. De är ute på ytterligare ett projekt sminka-modella-fota och det är alltid lika spännande att se bildresultatet! Hann att se att Stellas ögonbryn gick i en turkos nyans..... Vädret är ljuvligt. Inte mycket vind o solen kommer igenom molntäcket.

I dag är skidåkarna på väg hem från Stöten och jag ser fram emot att David kommer åter o berättar hur den härliga veckan har varit! Jonas har sina torkar och jobbar. Tänk att man kan sakna nån så fantastiskt mycket så fort dörren går igen... Vi kan kalla det för kärlek!!

Ha en fortsatt go söndag!!!

Yes! Det går att sitta ute!!!

Gårdagens underbara Créme Brûlé!!!
Den käkade vi till Ottawas match på datorn o Erik gjorde ass, sitt 79:e poäng för säsongen - hans rekord genom tiderna...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards