Alla inlägg den 14 maj 2016

Av Sofia - 14 maj 2016 18:06

En IKEA-dag. Vädret var som gjort för det. Å det tyckte tydligen andra också. Mycket folk. Kaktusar är det enda som funkar i rummen med mycket sol. Fint o var det verkar lite "inne". Porslinskaktusar går att köpa överallt. De som är levande på IKEA är betydligt billigare. Gick genom köksavdelningen o dagdrömde lite.... Tänk o få gå dit med en ritning på mitt kök o trolla fram ett nytt. Luckor som stänger sig mjukt. Lådor där man ser var man har.....  Drömmar är bra!

Hade jag fått betyg som schlagerbloggare hade det inte varit högt. Blandade ihop länderna Estland o Litauen härom dagen. Igår glömde jag bort Frankrike i min favoritlista. Den är oxå mycket mycket bra!
Men mina högsta poäng går som sagt till Australien......och Sverige! Är mycket förväntasfull inför kvällen. Har t.o.m sovit en liten stund i efermiddag så jag ska orka igenom alla schlagertimmar....

Å Wassberg åkte ur igår från DANS-tävlingen Let's Dance. Tack svenska folket! Bara för att han har åkt skidor som ett jihu behöver inte folk ringa kvar honom i denna typ av evenemang. Takt kan han förmodligen inte stava till och stegen... Men han är ju folklig.. Vem som vinner nästa vecka är ovisst. Igår tyckte jag Bianca var lysande.


Var och hälsade på en stund där barnen bor när de inte bor hos mig. Trevligt radhus. Samma utsikt över sjön men lite närme.


Snart KÖÖÖÖÖÖÖR vi!!!

 


How long will I love you....

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards