Alla inlägg den 20 juni 2016

Av Sofia - 20 juni 2016 20:39

Igår skröt jag med att Jonas vinner hela tiden och det gör han ju. Men!!!!! Idag har JAG vunnit!! En fototävling!! Tidningen Eksjö & Co hade en tävling i förra numret om bästa träningsbilden. Jag Instagrammade en bild på den nyss avverkade sträckan Lövhult till Hulu berg på Höglandsleden där Jonas och jag fick många fina bilder. Chanserna att vinna som Nässjöbo o nada bild från Eksjö fick mig inte direkt att tro på vinst men bilden andas verkligen VÅÅÅÅÅR och explosion i grönska.

Jag minns den där dagen. 7 maj, tillika Johannas 20-årsdag. Vädret var gudomligt skönt och varmt. Jonas och jag skulle fly fältet för på Ulriksdalsgatan 6E skulle det vara fest på kvällen. Promenaden var underbar. I vitsippehav vandrade vi och den dagen slog verkligen björkarna ut!!

Så glad jag blev idag - när jag fick besked om första pris. 1000 kr i butikerna i Eksjö. Nu ska jag i ärlighetens namn erkänna att konkurrensen inte var så hård....inte så väldans många bidrag...men ändå!! En vinnare är ju alltid en vinnare!!! Frågan är bara vem som egentligen är det..? Jonas tog ju kortet!!

Nästa nummer av tidningen kommer på onsdag! Även till alla Nässjöbor så håll utkik!! En mycket trevlig tidning om vår grannkommun!!! Eksjö & Co.

Kram!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards