Alla inlägg den 3 juli 2016

Av Sofia - 3 juli 2016 21:02

Ibland stämmer uttrycket "efter regn kommer solsken" bättre ön vanligt. Så var det idag. Mest hela dagen! Efter en skön sovmorgon åt vi frukost ute på altanen. I sol! Min tanke var att springa en runda och medan jag smälte maten och gnodde på altanen (torkade bort fågelbajs typ överallt, vattnade blommorna, rengjorde en ljuslykta där skatorna mumsar på stearin (?), plockade bort spindelväv) öste regnet ned. Sedan klädde jag mig i köparstass för regn o vilken tur jag hade.... Inte en droppe regn på hela rundan o rundan blev varm!!! Underbar sommarlöpning helt enkelt!

När jag ställde mig i duschen öste regnet ned igen och även när Jonas o jag skulle inhandla jordgubbar o glass för de nyhemkomna barnen. Blöta blev vi!

Sååååå skönt att kidzen är tillbaka på svensk mark efter en fantastisk resa. Gott att allt har gått så bra. Inatt efter alla spännande straffar i matchen mellan Italien o Tyskland - då kom Johanna och Alexander. Han hade kört till Göteborg för att möta upp o hämta hem henne TROTS att det gick en annan bil med fadern o Henry o David. Det!!! kallar jag längtan och kärlek!!

Snart börjar Island spela kvartsfinal mot Frankrike. Som man hoppas och önskar att de skräller igen. Om några timmar vet vi om det blev så...

HEJA HEJA ISLAND!!!!

En av kidzen -David o hans fina Emma hälsar på för jordgubbar o glass. Här blåses det dock såpbubblor...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards