Alla inlägg den 9 juli 2016

Av Sofia - 9 juli 2016 21:49

....idag är det Jonas födelsedag! Stort och varmt grattis till dig min älskling! 


Jag njöt av en lång och solig promenad till Spexhult efter härlig sovmorgon. Jag sjöng upp mig i skogen inför kvällens sångafton. När jag kom hem la jag mig i min älskade hängmatta och njöt en stund. Dagen fick ett underbart avslut. En härlig sommargudstjänst i Vallsjö gamla kyrka där mamma och jag enligt tradition sjöng våra sånger. Jag uppskattar det mer och mer för varje år. Att få stå där med min mor och sjunga. Mamma som fortfarande har en gudomligt fin röst. En stilla stund i denna medeltida kyrka är som balsam för själen. Som om allt bara lugnar ned sig. Att få spontana applåder efter sångerna är så härligt. Kaffet efteråt på kyrkbacken var gott om än lite kallt. Ikväll var det otroligt skönt att ha nära och kära i kyrkbänkarna. TACK för att ni kom. Jag sjöng och sjöng lite extra för Jonas - dagen till ära!! Grattis till 51 år! Hoppas jag får uppleva många många fler födelsdagar....


Ha en fortsatt fin kväll!!!



 
 


Halleluja!! Min favoritsång!



 

Om jag inte får allt jag ber om.



 


Maria går i rosengård. En traditionell jullåt men passar bättre på sommaren då Maria går i rosengård....


 

Jag och mamma framför kyrkporten till medeltidskyrkan Vallsjö gamla

 

Grattis älskling!!!







 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards