Alla inlägg den 25 juli 2016

Av Sofia - 25 juli 2016 19:21

Nu har vi installerat oss på Kärralunds camping. En helt fantastiskt bra stuga på denna urmysiga camping. Jag bokade stugan i tron om att det var Kärralund (Lisebergsbyn). Men i bekräftelsen stod det "Askim" nånstans så när vi kom ut till Askim - låg magnifikt vid havet - förstod vi i receptionen att vi var på fel camping. Då gäller det att i 28 grader o med ett gäng badsugna ungdomar/barn i bilen att tänka positivt. Jag fick ju ändå köra lite extra i Göteborg - det är bra träning. Kul att ha sett Askim.

Väl här i en fin stuga är det mycket skönt. Jag har precis spelat skiten ur vårt gäng i bangolf och segrade med 39 slag på 18 banor. Stolt och glad. Jonas kom tvåa så nu får nästa utmaning bli Nässjös banor.....kommande vecka.

I morgon blir det Liseberg för HELA slanten. De senaste dagarna har det pratats om vilka attraktioner kidzen ska åka. Jag ska åka Helix!!! Å det stora pariserhjulet. Sedan får Jonas o jag flanera runt i sen vackra parken tills ungarna inte orkar mer. Nu kom jag på en fördel till om att bo just här. Närmare Liseberg o enklare att ta sig dit kollektivt. Innan jag lägger mig ikväll kommer jag för 100:e gången kolla vilket datum jag beställde åkpass o expresspass till barnen. Jo, det står tack-o-lov den 26:e på de små banden vilket är i morgon!!!

Ha en fin afton!!!

Vi fick en stuga namngiven efter en stor ikon.

Henry, David, Emma o Jonas! Jag vann över alla i bangolf!!

Bangolf är kul!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards