Alla inlägg den 16 september 2016

Av Sofia - 16 september 2016 22:40

....idag är det Davids födelsedag!! 15 år!! För ca två timmar sedan för 15 år sedan föddes du o helt plötsligt var jag trebarnsmor o hade fått en liten kille efter två töser. Plötsligt o plötsligt...jag hade ju väntat i drygt 9 månader (41 veckor o 4 dagar för att vara exakt). En sån underbar känsla, minns den som igår när du mötte världen. Så mycket glädje du har skänkt mig o din pappa o övrig omgivning. Tack för att du finns!

I går satt vi ute i den ljumma septemberkvällen o tittade i ditt första album o på alla fina bilder i tidiga år. Många fina minnen sveper förbi o jag känner stor glädje att jag orkade hålla på med dessa album. Nu uppskattar ni dessa något enormt!!!

Nyss fick jag ett mess av dig o det värmer hela mig. Skulle bloggat mycket tidigare men somnade till Skavlan. Efter en häftig o lång dag på jobbet där många begrep att "hon ska vara borta nu i två veckor" tycktes arbetsuppgifterna aldrig ta slut. Men, lugn - I'll be back! Packning efter det! I morgon lyfter vi!!! Mot Kanada!!!

God natt

Liten blir stor!!!

Smälter....

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards