Alla inlägg den 30 september 2016

Av Sofia - 30 september 2016 21:32

Det var ju en rolig natt som passerade. Jag sov....till slut....två timmar totalt. Jonas sov inte en minut. Han gick upp o kollade finalen i World Cup of Hockey 2016. Segertippade Kanade segrade över jumbolaget team Europa...men det gick uppenbarligen inte så lätt som de trodde (de flesta kanadensare satt nog i Air Canada o svettades lite). Team Europa var ett mycket bra lag och "ihopplockat" eller inte, "påhittat" eller inte - de var bra och spelade snabb o fartfylld hockey.

Jag var konstigt nog pigg som en mört hela denna jobbdag (instämpling 06.50) och till stor glädje fick jag mycket gjort. Härligt att vara tillbaka på jobbet och härligt att vara efterlängtad och känna sig behövd. Dagen gick med andra ord i raketfart och kl 17.00 stämplade jag som näst siste kvinna ut. Bara chefen var kvar efter mig o hon hade tydligen ambitionen att gå gem vid lunch idag.... Hm, hårt tryck på fastighetsavdelningen på Nässjö kommun!

Kidzen back o hemgjord pizza på menyn. Till efterrätt kaffe, jordnötsfyllda M&M, gott i de nya snapsglasen o några ostbågar. Gott svenskt fredagsmys mao! Idol har börjat på riktigt och det blir en spännande höst! Resepresenterna till barnen överlämnade o de blev mer än nöjda.

Hoppas på många timmars sömn inatt!!

Natti natti!

Mums!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards