Alla inlägg den 16 november 2016

Av Sofia - 16 november 2016 16:55

Halkade till tågstationen denna underbara morgon. Världens vackraste soluppgång o jag förevigade den över Nässjös så typiska stadsbild - bangården o alla järnvägsspår. Hela dagen har jag tillbringat i Jönköping på Lexicon. Kurs i avancerad pivot. Det ni! Uppfräschande avbrott från jobbet o välbehövlig kunskap inhämtad. Detta fantastiska verktyg som officeprogrammet excel erbjuder. Har lärt mig mycket på egen hand och använder det mycket i mitt dagliga arbete - nu en hel dag att grotta i funktionerna. Vad kan man mer begära av livet. Plus gofika o golunch!

På hemväg nu - huvudvärk efter en mycket bra dag!!! Ska direkt vidare till Brinell på öppet hus med David. Sandviken eller inte - Brinell erbjuder både bandygymnasium, bra lärare, program o närhet!!! Stella ville oxå följa med, det är tre år till hon ska välja men intresset verkar redan finnas. Davis ska kika närmare på Bygg o Samhäll. Alltså ingen estet denna gången men med tanke på hans betyg i bild kanske han ska tänka om....ha, ha...

Ja, alla dessa val i livet. 15 år o man ska välja sin framtid. Om jag hade fått välja bildlinjen som var mitt önskemål där o då - undra vad jag hade varit idag...? Var hade jag bott, vad hade hänt? Hade nog inte varit expert på pivot hur som helst!!! Expert o expert...ju mer man lär sig desto mer inser man hur mycket som kvarstår att lära sig!!

Ha en fin afton!!

Ljuvligt vacker morgon

Heldag som känns i huvudet

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards