Alla inlägg den 30 januari 2017

Av Sofia - 30 januari 2017 22:08

Vår i luften o glitter på marken. En dag kvar - sen har januari passerat. Skönt att få denna långa vintermånad avklarad. Dock har det varit en mycket bra månad. Inte såååå kallt allt för många dagar... Jobbet har flutit på o det har varit många arbetsdagar som precis den som är avklarad. Högt tempo, många arbetsuppgifter fixade - check!! Läste i senaste "Hälsonytt" som är vår egen kommunala fritidsklubbs månadsinfo - det viktigaste är att ha bra kollegor o en trygg organisation som ger känsla av trivsel o välbefinnande - inte alltid skälva jobbet som sådant. Det skriver jag under på men vill poängtera att jag verkligen trivs med jobbet oxå. Hur bra mår inte jag då? Att tillsammans med jobbarkompisar lösa lite kluriga uppgifter - det är mer än skönt!

Dagens avslutades med gruppmöte Centern. Som alltid otroligt givande och stimulerande även att jag idag rent fysiskt hade mått bättre om jag legat hemma o vilat horisontellt. Faktum är att det "vände" i kväll. Halsontet är borta o jag känner mig piggare. Tänk vad lite gröna tankar o närodlade diskussioner kan göra!

Å så gläds jag med David! I helgen som gick var det bandycup i Västerås. Region Syd mötte Norr o Mitt och totala segern gick till Syd!!! Grattis! Förutom David fanns Oskar Hulthammar, Hampus Blomqvist och Irving Linzie med från vår stads stolthet Nässjö IF. Bra jobbat alla killar från Syd!!

Avslutningsvis - grattis alla dagens Gunillor! Det största grattiset till min kära och älskade mor, Gunilla!! Näst efter det kommer Stella på tur som fick detta fina namn. Grattis till mig själv o som sagt - alla ni andra som bär namnet Gunilla!

Natti!!

Seger för Region Syd i helgens bandycup i Västerås!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards