Alla inlägg den 27 februari 2017

Av Sofia - 27 februari 2017 20:48

Ibland finns det saker som gnager. Äter sig genom förnuftet och den sunda tanken. Växer tvivlet sig starkare blir man lätt galen. Vissa måndagar är det bara mer måndag än vanligt. Kan inte riktigt förklara. Jag brukar kunna det men ibland saknar till och med jag beskrivande ord. Det bara gnager. Efter knasiga drömmar och sömnlöshet förstärks ältandet tyvärr.

Försökte hitta motivation och inspiration på vägen ut till Spexhult efter jobbet. Det enda jag gladde mig åt var att jag hann ut och få se sjön innan mörkret kom smygande. Det är ljust längre nu på dagarna, det märks stor skillnad på bara några veckor. Löpningen var okej. Något jag faktiskt är hyfsat bra på, ibland. Det fina regnet var bara skönt!

I morgon är det en ny dag. Dagen börjar i Stora salen i Stadshuset. Nämnd för barn- och utbildningsförvaltningen. Spännande start på tisdagen. Veckan är igång.

Ha en go kväll!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards