Alla inlägg den 29 mars 2017

Av Sofia - 29 mars 2017 16:49

Bra dag! Bra kurs! Våren byttes mot vinter i Stockholm och jag hade med mig o på mig för lite kläder. Valde att inte morgonpromenera då snöflingorna föll och halsen var raspig.

Kursen var bra och jag fick svar på de frågor jag hade samt ny kunskap i form av trix o fix. Jag brukar lösa de problem som uppstår men vissa arbetsmoment kan helt klart förenklas.

Åh god mat fick - käkade lunch på Radison Blue som låg ett stenkast från utbildningslokalen. Nackdelen är ju att det finns alldeles för mycket mat att välja på då det bjuds buffé. Svårt att välja på allt gott!! Efterrättsbordet var så vackert så jag tog ett kort på det.

Nu bär det av hemåt med Snälltåget (känns som att vi åker med Orientexpressen). Underbart att få returnera till Småland o Nässjö. Fattar inte hur såååååå många kan vilja bo på samma ställe. Till o med min telefon undrar om jag har flyttat. Nej, tack!

Hann o köpa en namnsdagspresent till Jonas oxå! Klart man ska fira!!!! Grattis!!!

Fick en go kvällspromenad i går innan jag tog kväll på hotellet. Vackra porten till Djurgården.

Jag svarade nej.....

Suveränt god créme Brûlé.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards