Alla inlägg den 20 maj 2017

Av Sofia - 20 maj 2017 10:14

Idag är det ett år sedan Jonas o jag vaknade på Post Hotell i Göteborg, åt en underbar frukost o därefter hämtade våra nummerlappar! Göteborgsvarvet!!! Jag var vältränad och mycket taggad! Ett härligt minne att ha! Idag är jag inte ett dugg avundsjuk och det är enbart beroende på värmen. Hua!!! I övrigt hade det naturligtvis varit enormt kul.

Jag är dock mycket glad att vi inte anmälde oss. Min löparträning har av naturliga skäl stannat av och ibland undrar jag hur många veckor det kommer ta innan jag kan börja springa igen. Hade vi anmält oss hade jag fått åka o kuta själv med tanke på att Jonas är på slutspelshockey i Ottawa. Vi behåller ju våra tider till nästa år så vi får väl se 2018 om vi står i leden o väntar på startskottet. Bara Jonas inte bryter några fler ben, det sabbade ju säsongen för honom.

Igår var en fantastisk eftermiddag. Grannen Tina o Sus kom o vi njöt under de blommande körsbärsträden och svalkade oss med god dryck! Därefter gick Sus o jag ned till Caférangen och åt AW-buffé. Timmarna rann på o vi pratade om allt mellan himmel o jord! Sitta utomhus på torget o se gatljuset tändas. Vi konstaterade att det blir inte många sådana kvällar på en sommar. Vi gick hemåt i skymningen UTAN jacka. Magisk kväll!!!

Tittade inatt på fjärde matchen mellan Ottawa o Penguins. Pingvinerna var starkare o de vann med 3-2. Synd, synd, synd!! Vi får hoppas på nästa match. Söndag kväll!!!

Snart beger jag mig till mina älskade föräldrar. Vi ska åka till Nydala café o njuta av mat o svensk underbar försommar!!!

Ha en fin lördag!

Ett år sedan! Göteborgsvarvet! Härlig känsla!!

Tina o Sus - skön eftermiddag

I år firar vi 40 år! Vi träffades när vi gick i första klass.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards