Alla inlägg den 1 augusti 2017

Av Sofia - 1 augusti 2017 13:48

....idag är det min bror Pelles födelsedag och han får fira dubbelt eftersom namnsdagen är Per!!! Grattis fine bror! Snällast o schystas i värden

Gårdagen var en städ- och promenaddag. Jonas hus i Landsbro skulle flyttstädas. Mycket var redan gjort men toa två o kök var kvar. La ned några timmar på toaletten o fläkten och sen tog vi paus och köpte go pizza i Landsbro. Därefter bestämde jag mig för gå till Norra Sandsjö - ungefär så långt som är roligt och så mkt som jag orkar. 16 km o två och en halv sommarpratare senare var jag framme, skrämde slag på min svägerska Lotta som stod i en rabatt nära vägen o rensade ogräs. Fick utsökt fika o påfyllning av energi och en trevlig pratstund med henne o bror Anders. Jonas hämtade upp mig och sa öven hej till dagens födelsedagsbarn, min bror Pelle som är granne.

Hem o städa vidare på vårt gemensamma hus. Strök bröllopsklänningen o lite annat som ska med i resväskan idag. Kollar på kom-ihåg-lappen så inget glöms. Resfeber!!!

Dagens löpartur var het. Det kändes i benen att jag gick långt igår. Det var skönt att få en vilopaus och pratstund på halva vägen. Kusin Per-Martin Holm stannad med sin motorcykel på vägen, inte dåligt att du kände igen mig - vi ses ju inte så ofta!!!

Ha en fortsatt fin tisdag!!!

Struken och klar för nedpackning. Ogjort efter resan men vi får väl hoppas att det finns strykjärn på hotellet!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards