Alla inlägg den 2 augusti 2017

Av Sofia - 2 augusti 2017 07:38

Några mil kvar till Landvetter och fjärilarna flyger runt runt i magen. Ja, menar det finns ju massor att oroa sig för absolut hela tiden. Fokus nu är ju om miraklet vi åker med sköter sig.... Dessa gigantiska plåtlådor som forslar folk över hav och land i hela världen - det övergår som alltid mitt förstånd. Å vad kan jag göra - har ingen kontroll när jag väl kliver över till planet o lämnar fast mark. Får tillbe högre makter (samt piloten förstås) som jag brukar och hoppas att det går bra även denna gång!

Igår avslutade vi TV-kvällen med en riktig godisimme. Den fenomenalt duktiga Lisa Nilsson fick en egen timme på Skansens scen efter Allsång på Skansen. Hennes härliga röst och härliga låtar - bara njuta. Har gillat henne sen jag var 22 och hon levererar alltid. Vad vore jag utan musik, vad vore världen utan musik? Så mycket tråkigare är ett som är säkert!

Ha en fortsatt fin onsdag! Nästa gång jag hör av mig ligger jag 6 h efter er!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards