Alla inlägg den 10 september 2017

Av Sofia - 10 september 2017 17:05

Nej den har inte visat sig så mycket i veckan. Solen! Men idag har den lyst några gånger. Å särskilt nu i eftermiddag. Helt ljuvligt!

Vi har ett löparpass och ett svamppass i kroppen o nu sitter vi i soffan o är helt slut. Vi har laddat med en film på Net-flix och det är så mysigt!! Det är en riktigt bra aktivitet när man inte orkar göra nåt annat. Jag (vi) har inte städat denna veckan men faktum är att jag kan må bra utan att städa en vecka. Jag har tränat de senaste åren och faktiskt lärt mig. Uttrycket från min älskade sambo "att det behövs inte" kan ju diskuteras men han har ju köpt nya lite starkare glasögon. Det hjälper säkert!

Vi hittade så mycket svamp så vi har till en god pastasås lite senare. Å matlåda till mig o Jonas i morgon. Ny vecka och det är en go känsla när man "vill ta tag i'at" igen. Jonas påbörjar sin andra vecka på nytt jobb. Ingarps Trä utanför Eksjö. Denna anläggning är mer datoriserad än där han var förut så det är mkt att sätta sig in i. Tur att han är lättlärd!

Boro vann sin träningsmatch igår. 3-2 mot Värnamo. Kul!! Stella har haft sitt första Cheerleading-pass idag o hon skrev att det var SÅÅÅÅÅ kul! Härligt!

Ha en fortsatt fin söndag!

[Bild]

Det finns små o stora kantareller o så finns det jätttttestora!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards