Alla inlägg den 17 mars 2018

Av Sofia - 17 mars 2018 19:31

Soooooovmorgon. Långfrukost. Är så ljuvligt att få en helg mitt i vardagen. Den vecka som gick var hårdare än någonsin. Hjärnan får jobba o att avsluta fredagen med ett viktigt möte är liksom inte de bästa förutsättningar för att slappa... Den fortsätter att gå på högvarv o nånstans där vid bidrag nr 4 i Talangfinalen - då började jag känna helg. Har inte följt alla avsnitt men tyckte finalen var extremt underhållande. Gillade vinnaren även att jag var mer imponerad av killen som kunde 50 000 siffror efter pi?s 3,14. Jag som är glad över att jag faktiskt vet vad pi är.

Idag blev det ingen skidåkning i Lövhult. Jonas o jag fick det hedersamma uppdraget att vara barnvakt åt William i Landsbro för några timmar. Nöjet var helt på vår sida. En sån go o smidig o nöjd liten kille. Jag lånade pappa Pelles stålsträngade gitarr o när jag sjunger o spelar blir han alldeles tyst o bara tittar. Sjöng Imse vimse o det är underbart hur han betraktar mig.

Hoppas ni läste insändaren om hedersrelaterat förtryck i dagens tidning. Mycket bra skrivet av moderaten tillika min nämndkompis i BU - Anna Gerebo. Måste lyftas! Massor av gånger!!

Rostbiff o potatisgratäng från ugnen väntar. Ska bli så gott!!

En goding att ha hand om

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards