Alla inlägg den 27 mars 2018

Av Sofia - 27 mars 2018 21:13

Hala gångvägar till jobbet. De skottades och grusades medan jag gick Brogatan fram till jobbet. Jag såg deras blickar, de som satt i maskinerna, det fanns något håglöst och hopplöst i ögonen. Jag kände detsamma. Det kan räcka nu - med vinter. Även om jag är helt frälst av längdskidåkning finns det gränser för när en säsong är över o nästa ska ta vid. Har inte sprungit en meter (några ggr på löparbandet förvisso) sedan jag köpte mitt skidpaket o börjar känna lite panik inför Göteborgsvarvet i maj. Ska jag summera denna vinter ur ett träningsperspektiv har jag nog tränat mer än någonsin. Det kan jag tacka min träningsklocka för. Den jagar och uppmanar mig lite varje dag o jag måste ju stänga alla ringarna. Kul tävling mot sig själv, i sig.

Dagen har inneburit arbetsmöte från kl halv 11 till halv fem. Räksallad till lunch. Är ungefär lika hungrig efter att jag petat i mig detta som före. Fick råda bot på detta ikväll när vi testade vår nya leksak som vi vunnit. En Airfryer fritös från Miljonlotteriet så om vi verkligen vunnit den är väl en definitionsfråga. Jonas har dyrsamt köpt den. Helt underbar liten maskin. Helt utan olja friterade vi i mkt varm luft sötpotatispommes. Jättttttttegott! Perfekt resultat. Den kommer vi att nyttja till mycket. Å glädjande nog är det dessutom nyttigt!

Ha en fortsatt go kväll!!!

Ny leksak som gör god o nyttig mat

Mums!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards