Alla inlägg den 8 juli 2018

Av Sofia - 8 juli 2018 21:45

En sån härlig dag! Söndag, dagen före den stora dagen. Jonas födelsedag. Han fyller exakt en månad efter mig - nionde - lätt att komma ihåg även om jag har en fantastisk förmåga att komma ihåg födelsedagar. Många datum har satt sig som mentala tatueringar.

Grillfest med nära o kära en varm sommardag hos oss - ett bättre present kan han inte få, Jonas. En het sommardag har vi en underbar baksida o altan. Alla får plats med råge.

Många goa timmar o god mat blev det. Mamma hade fixat sin present från sig o pappa. Jättegod jordgubbstårta.

Avslutade kvällen med en simtur vid Adela udde. Ljuvligt o väldigt varmt vatten.

Godnatt!

Jonas mor, mina föräldrar o hemmavarande barn

Jonas barn o barnbarn

Mickan o William

Jag o den blivande jubilaren

Denna bild är inte med sanningen förenlig - Jonas fixade grillen

Goooood!!!

Jonas hugger in på sin tårta

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards