Alla inlägg den 24 juli 2018

Av Sofia - 24 juli 2018 16:20

På väg hem mot Nässjö efter några härliga dagar i Malmö med barnen. Skön känsla när man önskar att man kunde göra dagarna om och om igen samtidigt som det är så skönt att komma hem.

Vi har hunnit lagom mycket, inte stressat, allt har gått med flyt. Är väldigt tacksam att köppalatset Emphoria gjordes idag när värmen var olidlig. Gott att vara inomhus på svalare plats. Nu känns det dock som att jag inte vill gå i en enda affär till - någonsin - i hela mitt liv. Vi får se hur länge den känslan varar...
Köpte kläder till kidzen och jag fick en bärnstensgul tröja. Så skön så jag knappt ville ta av den, fulsnygg färg men jag bestämde mig för att den var mer snygg än ful. Vi letade även upp ett annat måste, vid tågstationen Triangeln. Second hand-affären Humana. Henry o Stella ville gärna dit. Ja, om alla använde varandras kläder skulle nog världen se annorlunda ut o Emphoria skulle dö.

Igår kväll hittade vi ett bord på Lilla Torg. Inte där vi ville men detta blev oxå väldigt bra. Gigantiska hamburgare och David blev mätt med råge. Härligt!! Lilla Torg är fantastiskt på kvällen, folk absolut över allt. Till Malmö kommer vi tillbaka. Det är jag övertygad om.

Ha en fortsatt go tisdag!!

Nöjd David

Lilla Torg

Häftigt bygge

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards