Alla inlägg den 8 augusti 2018

Av Sofia - 8 augusti 2018 21:08

Efter en svettig o sömnlös natt (suck) startade jag morgonen med promenad. Tog vägen över stationen idag och fick kaffe av socialdemokrater som valkampanjade. Fel mugg (för mig) men gott kaffe får jag ju lov att säga. Vi kan skoja med varann o konstaterade att de kan dricka ur gröna muggar o vi gröna ur röda muggar.

Annars har det varit en het, varm men sammanfattningsvis mycket bra dag. Det är varmt överallt, även inomhus. Vi människor har tydligen olika gränser för hur varmt vi tycker det är. Ja, det är varmare än normalt men det är inte 30 grader i våra lokaler. Jag dricker extra vatten hela tiden o tänker inte så mkt på det.

Jag kommer snart sakna värmen när höstrusket väl kommer. För det kommer.
Jag hoppas att jag kan påminna mig om hur det var att springa för några veckor sedan. Mer än varmt o huvudet nästan bultade. Då är det skönt att dra ned löparmössan och väl klädd ge sig ut i halv storm. Det går ju bra att skriva hur som helst - det kan kännas tungt då oxå, ha ha.

En trevlig lunch hade jag oxå. David o Stella cyklade ned till stan o vinst på Coco Thai. Så gott och mysigt!

God kväll! I natt vill jag sova bra! Nu öser regnet ned o jag hoppas det fortgår hela natten - utan allt för mycket åska!!

Varmt o hett på Coco Thais innergård

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards