Alla inlägg den 18 september 2018

Av Sofia - 18 september 2018 20:09

Afrikavärme. Stormar i världen gör att vi får go sommarvärme hela dan. Man tackar även att man vet att de hårda vindarna (där de är) ställer till det rejält.

Arbetsdagen har inneburit konsult på rummet och rensning av personuppgifter. Enligt GDPR (oj, längesen jag skrev om detta) ska personuppgifter vi inte behöver plockas bort och idag har det plockas - eller förberetts för att plocka! Alla inaktuella uppgifter ska makuleras och bli intet. Känns väldigt bra att få det gjort även om min arbetsdag fick se lite annorlunda ut.

Efter jobbet bar det direkt hem å sätta på kaffe. Möte med grannarna om våra kommande garageportar. Vissa vill betala direkt o vissa vill ha högre kvartalsavgift. Som kassör blir det inte smidigare direkt. En trevlig stund med våra grannar.

En kort, go promenad hann vi nu med innan kvällsmat och kudden kallar. I morgon åker jag o tre kollegor på kurs. Alla vägar bär till Vara stod det på kursinbjudan. Ska bli spännande o se vad detta är för ställe. Nu ska jag lära mig mer om lokal- och bostadshyra. Öppna sinnet o insup kunskap. Blir förhoppningsvis bra dagar!

Gokväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards