Alla inlägg den 18 januari 2019

Av Sofia - 18 januari 2019 19:13

En härlig fredag håller på att ta slut. Det har varit en fantastisk bra dag även om det jag hade tänkt att göra klart inte blev riktigt klart. Det var annat som blev gjort. Jag är sån och jag arbetar så. Har några mål - både långsiktiga o de på kort sikt o mängder med färgglada post-it-lappar däremellan för att inte glömma. Skriver upp mkt i min digitala kalender oxå men de där neonrosa lapparna kan jag inte - vill jag inte skiljas ifrån.

Startade dagen med första förvaltningsinformationen för året i Stadshuset. Nye chefen presenterade sig för hela församlingen o sedan gick avd.cheferna igenom vad som är på gång inför 2019 o vad som hänt 2918. Åh jag är så stolt att jobba på Tekniska Serviceförvaltningen. Service åt allt o alla. Så grymt mkt som vi hunnit åstadkomma på ett år och vilken viktig funktion vi är. Skryt eller klapp på axeln eller båda!

Å stolt var jag när jag läste dagens ex av Smålands Dagblad. Ett stort reportage om mitt kusinebarn Frida Karlsson (Sollefteå) som laddar för JVM i längdskidor. Följer sin mor Mia Karlsson från Sävsjö i ?spåret? o för ett tag sen kom hon trea i ett lopp efter Ebba o Kalla. Ja jösses vilken spännande säsong att se fram emot. All lycka till från oss i Nässjö till dig! Vi håller våra tummar!

Snart kommer Jois o Oliver o David. Stella är här. Pizza i ugnen. Jag har överlevt denna veckan. Bra där!

Go kväll!!

Härliga glada Frida - lycka till!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards