Alla inlägg den 24 januari 2019

Av Sofia - 24 januari 2019 20:25

Mellan dagens möte o stressiga timmar har hjärtat tagit glädjeskutt flera gånger. Frida Karlsson krossade allt motstånd i Lahtis och vann ytterligare ett JVM-guld idag. Distans 15 km. Alltså man blir så glad så det finns ingen gräns. Idrottsliga svenska framgångar är så härligt. Är man dessutom släkt med personen i fråga, har träffat henne o vet vilken härlig tjej det är - ja det är så extra roligt! Kommer aldrig att glömma de verser hon skrivit o läste i somras för sin mamma när vi vi firade Mia halvvägs till 100. Tårarna rann o håret reste sig på armarna. Hon har många kvaliteter den tösen. Så många varma grattiskramar från oss i Nässjö till dagens seger!

På eftermiddagen deltog jag i möte strategiskt fastighetsgrupp. Vi pratade bland annat simhall. Behovet av renovering är stort. Kommunens ekonomiska underskott är stort. Hmmmmm.... Efter arbetsdagen gick jag jag till simhallen o simmade en timme. Så skönt. Måste säga att personalen där gör ett fantastiskt jobb med att hålla den fräsch. Simningen gick super - kände mig som en raket idag. Bästa motionen för mig med tanke på lite småont o värk i axlar o skuldror. Ska gå dit fler gånger i vinter - ända fram till Spexhultasjön blir simbar o varm (å det lär ju dröja). Hoppas simhallen inte rasar innan dess....

Ha en fin kväll! Å än en gång - stort grattis fina Frida! Guldtjej!

Grattis till Guld igen!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards