Alla inlägg den 14 februari 2019

Av Sofia - 14 februari 2019 17:49

Det var minsann inga dieselrosor som stod på bordet när jag kom hem. Hörde nämligen Måns Möller på morgon-radion häromdagen och vad man skulle undvika på Alla Hjärtans dag. Rosor inpackade i plast köpta på mack gick bort. Ärligen kan jag säga att jag hade blivit glad för det oxå. Hade inte förväntat mig något även om det innebär stor glädje stt få blommor - alltid. De jag fick var underbara o pryder nu bordet. Jag köpte chokladpraliner o det får väl pryda eller smörja gommen senare ikväll till kaffet.

Stor dag idag o den uppmärksammas rejält. Jag blir glad av alla hjärtan, erbjudande o annonser man ser. Såklart att det är ett konsumtionsjippo men det är väl inget fel att uppmärksamma kärleken med blommor, choklad och/eller god mat.

I morse sneddade jag över Stora Torget i vanlig ordning o Nilssons blommor är fenomenala varje år. Är det inte hjärtan av blommor i snön på marken är det hjärtan på väggen. Denna butik sprider kärlek o glädje -lite extra idag!!!




Vackert!!!!!!

Tjusigt!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards