Alla inlägg den 20 februari 2019

Av Sofia - 20 februari 2019 21:49

Min förkylning tog natten som gick en snabb vändning. Åt det hållet som kallas bättring. Kände mig helt utslagen igår kväll o hade feber. Kl 03 tog jag en Ipren (till) o tänkte - det blir varken jobb eller arbetsutskott som idag. Somnade om o vaknade i en sjö. Eller i åtminstone väldigt blöta lakan. Hade svettats ut all feber o hade varken huvudvärk eller halsont när jag vaknade. Ska kanske inte överdriva piggheten, skulle till exempel aldrig få för mig att ta en löparrunda. Jag gick i varje fall till jobbet o klarade ut denna dag riktigt bra. Så skönt.

Låg i natt o kände mig lite olycklig. Vi ska ju på julklappsresa till Stockholm på lördag o det känns lite surt att pricka in en förkylning precis då. Som sagt - det kanske hinner bli riktigt bra till vi åker så vi kan njuta av musikalen "Så som i himmelen". Har sett fram emot detta så länge o nu äntligen ska det bli av. Vädret sägs bli fint o det vore härligt att gå en runda på Djurgården när vi ändå är i huvudstaden.

Sov gott!!

Äntligen dax!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards