Alla inlägg den 22 februari 2019

Av Sofia - 22 februari 2019 17:30

10 minusgrader i natt. Rejält kallt o snön ligger vit. Ett bakslag vädermässigt eller så är det helt normalt. De senaste åren har ju februari monad varit mycket kall o så ska det vara. Våren kommer bekant när den kommer.

En helt underbar dag har det varit. Har känt mig mycket piggare än igår men var glad att jag var felxledig. Jag sov ut och åt grötfrukost med David som också varit sjuk i veckan. Sedan testade jag orken o städade hela huset. Kändes faktiskt riktigt roligt att få allt rent o jag hade idag en bra kontrollant (nej, inte David även om han tog hand om sitt rum). Solen sken från klarblå himmel o allt ställs på sin spets då - om dammet är borta eller ej. Passade på att tvätta några maskiner oxå.

Tog en kort promenad, med en inte alltför hög hastighet, till ICA o handlade. Skönt med frisk luft och all sol.

Nu har jag plöjt igenom all post som kommit under veckan. Känner att energin är slut för idag. En ledig dag blev en bra dag. Rent hus o jag är nöjd o glad. Är otroligt tacksam att jag känner mig piggare o att jag jobbade mig igenom dagarna.

Ha en fin fredagkväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards