Alla inlägg den 16 april 2019

Av Sofia - 16 april 2019 21:07

Sitter framför TV?n med Jonas o David. Semifinal SHL Djurgården o Färjestad. Bryr oss inte särskilt vem som vinner - inget lag vi håller på. Intressant dock vem som kommer möta Frölunda i finalspel. Frölunda slår vilket lag det än blir, är mina favoritpojkars synpunkt när jag ställer frågan. Otroligt kul att indianerna är i slutspelsfinal.

Från indianer till hajar. Tidigt i morgon ser vi nästa match mellan San José o Vegas. Nu gäller det verkligen att hajarna vinner. Viktigt viktigt (om vi ska få se nån hockey nästa vecka). Tanken är häftig. Nästa vecka åker vi till Kalifornien. Nu har vi fått biljetterna så nu tror jag verkligen på det.

Bokade nyss tåg från Nässjö till Köpenhamns flygplats. När vi betalt stod det ?tack för att du väljer ett miljövänligt alternativ?. Jo det stämmer ju förvisso. Den där resan i luften är inte grön....inte alls. Jag dövar mitt samvete med att det inte går tåg över Atlanten. Dessutom har jag låtit bilen stå såååå många ggr i flera år. Gått o travat - fram o tillbaka från jobbet. Å jag är inte så ädel så jag avstår denna Over there resa, nu när den väl ska bli av!!

Godnatt!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards