Alla inlägg den 17 april 2019

Av Sofia - 17 april 2019 19:53

I kväll är det nog inte våren som tröttar mig utan en 12-timmarsdag på jobbet. När jag stämplade ut halv sju tog jag en extra promenad runt Handskerydssjön men i vinterjackan blev det jobbigt varmt. Tilläggas kan att det var minus en i morse - därav vinterjacka.

Tankarna far runt som ping-pong-bollar i skallen och jag ser ingen ände på allt som ska göras. En kommande resa på dryga veckan gör ju inte saken bättre men nån gång ska man ta ut semesterdagar. Å nån gång emellanåt ska msn vara ledig.

Längtar så tills vi åker iväg. I morse blev det åter en förlust för San José så hoppet om att få se hockey börjar sina, om det nu inte händer mirakel i de kommande matcherna.

I morgon är det skärtorsdagen och jag ska luncha med en kär gammal vän från gymnasiet. Så kul! Välkommen en sväng till Nässjö, Camilla.

Stella kommer hem från sin resa i Tyskland och det blir påsk på allvar!!

Ha en fortsatt go kväll! (Eller gonatt)

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards