Alla inlägg den 18 april 2019

Av Sofia - 18 april 2019 18:31

Två minus när jag travade iväg till jobbet och 16 grader och varm sol från klarblå när jag gick hem. Lite skillnad!

Däremellan hann jag med många ?att-göra-saker? och jag kunde förnimma känslan av påskledigheten. En bra kombination - att känna check på uppgifter och ha kommande lediga dagar.

Lunchade på Thimons med en kär gammal vän. Vi var gymnasieklasskompisar och tyvärr träffas vi alldeles för sällan. Linköping är 50 min bort så det är inget direkt avstånd. Den dryga lunchtimmen gick alldeles för fort. Vi pratade om allt mellan himmel och jord men vi krafsade bara lite på ytan. Gick igenom jobb, nära och kära o samtalsämnena var allt från Engelsks skolan, irländska potatissvälten och mammografi. Vi bestämde en ny träff - i sommar - i Solbacka. Å då är vår gemensamma vän Susanne ivited såklart (idag kunde hon ibte närvara).

Hem o springa en runda. Första turen i linne. Så varmt var det. Det är alltid nåt speciellt med linnepremiär!

Go kväll!

Goa pjux att kuta i

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards