Alla inlägg den 8 oktober 2019

Av Sofia - 8 oktober 2019 14:23

Vi anlände till Stockholm igår vid två-tiden och steg på tåget för helmfärd idag vid samma tid. Intensiva och roliga timmar. Å våra tjejer har fått en stor upplevelse - minnen de kan leva länge på. Hela lägenheten på Söder som vi lånat/hyrt i en bf-förening var förvandlad till en makeup-studio inför evenemanget. Frågade faktiskt Stella om hon själv skulle vara med på scen....

De var uppspelta igår och saliga efter konserten. Jag somnade helt slut till tonerna av tusen filmklipp av kvällen. Ljuv musik av Ariana Grande kryddat med körsång eller körskrik av de som filmade - Stella o Danni.

Under tiden avnöt Tina o jag en mycket god måltid i Globe hotell bredvid. Ur högtalarna kom musik från ja, gissa - Ariana Grande. Det var flera föräldrar som satt i dito sits som oss, lite trötta o sovandes framåt elva-tiden.

Vi tog bussen tillbaka till den lgh vi hyrt. Bra boende men just igår kväll hade det varit skönt att ha haft det där hotellrummet på Globe hotell (alla rum var såklart slut när vi började kolla innan semestern).

Dagen har vi ägnat åt shopping. Några intensiva timmar och med mig har jag ett par nya vinterkängor. Check! Hittade inga bebiskläder till lilla Harlow - det får Jonas o jag fixa i lugn o ro nån annan gång. Nån tid över för mat i lugn o ro blev det inte. Sallad på tåget är oxå mysigt!

Nu far vi genom vackra Sverige i höstligt landskap. Kära Solbacka - som jag längtar! Storstad är kul ett lite tag. För varje år jag blir äldre känns det än mer skönt att komma därifrån.

Ha en fortsatt fin tisdag

Fem år mellan bilderna. Då 1D - nu Ariana Grande

Mysiga Söder i höstlig skrud

Ett stopp på Zinkadus väntades på nyckel till lgh i bf Zinken.

Uppspelta tjejer o mycket förväntningsfulla

Åbo åt gott!

Hej då Stockholm för denna gång

[Bild]

Å Ariana far vidare mot nya städer

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards