Alla inlägg den 13 oktober 2019

Av Sofia - 13 oktober 2019 18:25

Idag har vi firat far 84 år. Med elvakaffe i Torset. Prick 11 gled jag upp på infarten och då var alla redan där. Båda mina bröder med fruar var oxå plats vilket var en överraskning - alltid så kul när vi kan samlas. Jonas kom från sitt håll - skjutbanan i Landsbro. Älgjaktspremiär i morgon och alla jägare måste få godkänt.

Hembakta bullar och kakor smakar alldeles för underbart när man äter det så sällan som vi gör. Å tårta på det. Även den var jättegod - dock köpt. Även min mor kan fuska ibland vilket är otroligt glädjande. Och andra sidan hade de gäster i går kväll vilket betyder en massa fix.

Torset i höstliga färger - så vackert! Allén av lönnar är så wow.

Hem till Solbacka och plantera lökar inför den avlägsna våren. Pärlhyacint, krokus och tulpan. Längtar redan nu tills de knoppas.

Söndagskväll och jag ångrar lite nu att jag lovade Stella o David pannkakor. Trött!! Smeten är dock gjord så det är bara på?et!

Ha en fortsatt go kväll!

Grattis far - igår 84 år

För två år sen togs denna bild och just idag var det lika vackert.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards