Alla inlägg den 30 oktober 2019

Av Sofia - 30 oktober 2019 20:44

Har haft min förra mobil iPhone 6 i över 2,5 år. Det innebär positiva saker - den kostar bara 269 kr i månaden. Det negativa är att den tappar lite innebörden av mobil....dvs att den ständigt har en laddsladd i sig. Random kan den från 67% batteriprocent till 1% och funkar inte alls. Av- o påstängning o så blev det åtminstone 50%.

Så den kom idag. Den nya lite större o lite bättre kamera med porträttfunktion. Tar nästan alla kort numera med mobil så det är roligt att få bra bilder. Efte några timmars överföring av grejer från den gamla mobilen via nåt enormt moln uppe i himlen har jag nu åter ett liv. Kontakt med nära o kära, bilder och appar. Misslyckades precis som jag trodde med mobilt bank-id. Låste min bankdosa efter tre försök så i mon får jag gå till banken o fixa ny kod för att verifiera att jag är jag.

Igår åt jag lunch med min bror Pelle. En mkt mysig stund på Caférangen. Det händer inte så ofta han är i stan och när han då o då har varit det så har jag varit upptagen. Vi pratade om våra små o stora bekymmer och det var en skön stund. Syskonkärlek är något riktigt speciellt. Tack Pelle!

Vardagskväll i Solbacka med David och Stella. Kvällsmaten är uppäten och David tog bilen för att hitta på nåt. En sån härlig känsla att det finns möjlighet att transportera sig. Mammahjärtat tänker på halka men jag kan hantera det till viss del.

Gokväll!

Syskon - Anders o Pelle o jag

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards