Alla inlägg den 6 januari 2020

Av Sofia - 6 januari 2020 19:30

Har precis sett en underbar film på Biografen i Nässjö. Min Jonas Karlsson i säter bredvid och min favoritskådis Jonas Karlsson på bioduken. Mer än okej! En riktigt härlig feel good film med underbara låtar (kan det annat bli med skatten från Tomas Ledin). Handling med hjärta och smärta, lite förvecklingar och gamla hemligheter samt ett lyckligt slut. Allt jag önskar mig. Blev oxå positivt överraskad av alla skådespelares röstresurser. Go känsla i magen när vi gick därifrån. Å vilken Bio vi har i Nässjö. Så fin och sååååå sköna stolar.

Före bion avnjöt vi en god semla på Thimons och det var hur längesen som helst. Har verkligen inte haft tid med utefika de senaste månaderna.

Älggryta på spisen och ladda för ny jobbvecka. En tuff sådan och jag är tacksam att jag är pigg, frisk och kry.

Kl 21 visar de en dokumentär om Whitney Houstons liv. Jag förmodar att den filmen inte blir samma feel good känsla som tidigare bio. En röst som försvann alldeles för tidigt. Odödlig är dock minnet och alla underbara låtar hon lämnade efter sig.

Ha en fin kväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards