Alla inlägg den 24 januari 2020

Av Sofia - 24 januari 2020 19:57

Fredagskväll. Kanske den bästa stunden på hela veckan. En lååååång arbetsvecka är till ända och jag är trött men glad.

Dagens förvaltningsinformation i stadshusets stora sal avlöpte ok. Innan jag skulle gå upp hade jag en puls på 100. Med en vilopuls på ca 48-49 är det rätt högt. Men så ställer jag mig upp och nervositeten lite rinner av. Ungefär som när man ska sjunga för fullsatt kyrka - när jag tar första tonen rättar sig nerverna till. Jag presenterade resultatet för tekniska och försökte på bästa logiska sätt förklara varför vi gått plus på de olika avdelningarna. Siffror och åter siffror och det är inte det lättaste. Men folk förstod och det kändes bra. Det ingår i min roll som förvaltningsekonom att göra detta. Det ingår inte i min comfort zon men de sägs att det är nyttigt att kliva ur den ibland.

Den frukosten på Parkgården efteråt, smakade extra gott. Sen gick dagen som en dans. Fick massor gjort och jag stämplade ut från Vipan mot helgen.

Har bastat, har ätit tapas (ost, skinka, kex o oliver). Fredag kväll framför brasan ett par timmar. Nu är det snart på Spåret! Duo-appen är igång. Håller man på att bli gammal. Vi tycker det är sååå kul!

Belöning

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards