Alla inlägg den 3 augusti 2020

Av Sofia - 3 augusti 2020 19:21

Som om vi kunde somna igår..... Nope. Vi kollade färdigt på en norsk serie vi följt hela sommaren. Två avsnitt. Ockupationen - en norsk serie. Otroligt bra och rekommenderas. Det är alltid lite vemodigt när en serie tar slut. Nu får vi hitta nåt annat. TV?n tror jag inte vi har haft på under hela semestern - möjligen en gång när vår kronprinsessa fyllde år. Konserten från Borgholms slottsruin.

Å sen blev det en film på det. Vi kunde ändå inte sova. Det gäller att komma ur tidszonen semester. Wibledon - en rätt gammal film, tror jag, men den var bra och den slutade lyckligt. Jag behöver verkligen lyckliga slut. Det är inte kul när människor inte får varandras eller om huvudpersonerna dör - jag vill bara inte.

Står o steker en hel panna full med sommarkantareller - måste ju valla Jonas lite när han kommer hem efter första jobbdagen och suttit i en truck hela dan. Förut idag har jag varit husmoderlig och gjort mängder med biffar.
David jobbar och tränar - det går åt mat!

Stämmer!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards