Alla inlägg den 11 augusti 2020

Av Sofia - 11 augusti 2020 19:19

Två intensiva dagar är gjorda på jobbet och det känns lite som att slängas in i en torktumlare. Mentalt sett... Uppföljning juni ska vara klar när man kommer tillbaka inför nämnden i augusti och det känns onekligen väldigt längesen man satt och pillade och förberedde detta. En väldig tur att jag just förberedde allt jag kunde innan jag gick på semester. Det tar ett tag att fräscha upp minnet samt läsa in sig på alla dokument - det är lite som att börja om men ändå inte. Å så budget 2021 som oxå ska vara klart och presenteras. Det fina vädret utanför fönstret får man lite ignorera och jag har det hyfsat lätt. Tittar jag upp och tittar ut ser jag rätt in i betongfasaden på motsatta sida. Ser ingen himmel.

Då är det härligt och tur att jag har förmånen att kunna och vilja promenera till jobbet. Ljuvliga sensommar. Syret och morgonluft! Efter jobbet blev det dessutom en löpartur - både ville och kunde. Syret var väl inte lika på topp men det det var ändå skönt. Å så få avsluta med ett dopp vid badplatsen. Det är njuta.

En grillad korv till kvällen. Kräftorna är slut, ha ha. Har ätit dem två dagar på raken. De var så attans goda så det får nog bli ett inköp på Smålandskräftan till helgen. David gillar kräftor så det kan vi verkligen unna oss.

Go kväll!!

Gårdagens kvällstimmarna i kvarteret - det är smärtsamt vackert!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards