Alla inlägg den 17 augusti 2020

Av Sofia - 17 augusti 2020 22:29

Varmt att promenera till jobbet i morse. Koftan jag alltid har i reserv fick jag lägga undan snabbt. Var ute på lunchen och handlade födelsedagspresenter till Stella snart 16 år och lilla Elise snart ett år. Check! Ännu varmare att traska omkring då.

Idag var första skoldagen för Stella på samhällsprogrammet SA20. Har tänkt på henne då då under hela dagen. Det är ett stort steg att gå från nian till gymnasiet. Mer ansvar och helt nya lokaler, lärare och klasskamrater. Messet jag fick efter skoldagens slut var skönt att läsa. Det hade varit bra och den nya klassen var skön. Jag tolkar det som positivt.

Efter jobbet var det dax för Centerns första gruppmöte. Då lokalen vi har i stan är ganska trång såhär i Coronatider bjöd jag hem dem till oss. En helt fantastiskt skön kväll. Vi satt ute på vår altan med avstånd och det var mycket erfarenhet som satt vid borden. Alltså många personer över 70 plus. Bra och intressanta diskussioner som vanligt. Ett härligt gäng en härlig kväll. Ett grönt skönt möte!!

Godnatt!

En ljummen grön kväll

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards