Alla inlägg den 7 november 2020

Av Sofia - 7 november 2020 18:19

En disig och för årstiden ljummen dag. Promenad i skogen och gitarrspel. Skulle få igång min arbetsplats IGEN men vi har haft strul med nätet hela dan. Inget fungerande Wi-Fi. Jag glor ilsket på min hörna i vardagsrummet och bara känner att det blir tungt att släpa tillbaka allt till Vipan i Nässjö om nätet inte fungerar. Då KAN jag inte jobba hemifrån. Men det verkar vara fler som har krånglande nät o vi får hoppas att det är löst till i morgon, eller senast måndag morgon.

Idag har inte mycket blivit gjort. Allt har liksom gått i slowmotion. Har inte ens kunnat kolla en serie på datorn om nu det tillhör sysslorna action.

En go liten ryggbitsbiff ligger i Sousviden och den ska vi hugga in på om en timme. David sitter utsvulten i soffan o väntar...

Fick upp ett minne på Facebook - för tre år sedan åkte vi till Stockholm o såg Ottawas NHL-matcher mot Colorado. Otroligt kul att dess matcher i Globen. Minns att David kom upp med tåg ensam och jag mötte honom för att se match nr 2. Min bror Pelle o Monica var oxå på plats. Det var före Covid. Då var världen som vanligt. Det är tufft för alla som utövar idrott just nu oavsett nivå. Tom jag saknar kalla ishallar, ha ha.

Å så GRATTIS BIDEN! Grattis Amerika! Äntligen är den ouppfostrade treåringen väck. Om Trump hade vunnit, hade han kallat det valfusk då? Det får vi aldrig veta. Sandlådefiguren är förhoppningsvis borta för alltid.

Go kväll!

https://www.instagram.com/p/CHS9tFCFptN/?igshid=ntrt6aj6sce7

En fin bild där Åsen slutar om det inte varit för stocken...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards