Alla inlägg den 19 november 2020

Av Sofia - 19 november 2020 18:54

Dagens väder har INTE varit roligt. Kan säga att det var rätt gemytligt att starta dagen vid datorn och höra och sedan när det ljusnade titta ut på eländet. Inte behöva ta ett steg utanför dörren. Nog för att jag kan trotsa de mesta av dåligt väder men idag kändes det inte lockande att bryta av med en löparrunda. Ett tag var jag lite orolig för att träd på granntomten skulle falla på huset men det gjorde de inte.

Idag var det sammanträde tekniska servicenämnden. Allt skulle ske på länk, både tjänstemän och politiker var alla uppkopplade förutom ordförande och förvaltningschefen som befann sig på plats. Allt gick enligt plan. Nätet fungerade trots häftiga vindar och molnet trillade inte ned, ha ha. Citerar Jonas ?hur mycket får det egentligen plats i molnet?....
Jag presenterade mitt ärende, ekonomi uppföljning oktober iförd finblus o mysbrallor. Det är bara ovandelen som syns i kameran.

När jag tittade ut efter mötet såg jag vitt i luften. Så var första snön här. 19 november. Promenaden runt kvarteret när Jonas kommit från jobbet var kylig och stjärnklar. Grannarna har satt upp både julstjärnor och slingor. Får ta tag i det till helgen.

Nu är jag helt slut. En lång arbetsdag är till ända. Nu väntar bara lite kvällsmat o sedan det mycket intressanta programmet drottningarna på TV.

God kväll!

Finblus o mysbrallor. Märkligt sammanträffande att de har exakt samma mönster. HM : )

Första snön

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards