Alla inlägg den 2 juni 2021

Av Sofia - 2 juni 2021 19:10

I måndags kom de äntligen. Två nya mobiler till mor o far. Å allt gick bra. Mamma hade dubbla apple-id men med mitt brorsbarn Antons hjälp redde han ut det och butiken kunde fixa resten. Hem o ha en liten mobilskola och jag gav dem läxor att skicka bilder till mig. Ändrade lite ringsignaler och lite annat smått och gott. Är så glad att de nu har dem i sin hand. Idag har pappa ringt på FaceTime - alltså det blir en stjärna i kanten. Mamma och jag har ju Face-timat hela hösten och hela våren under pandemin.

Idag sänder jag de varmaste kramar till min bror Pelle som opererat foten. Önskar av hela mitt hjärta att du snart är på benen helt utan värk. Du har väntat så länge och haft så ont - nu äntligen är det gjort.

Jag bjuder på en bild från Johannas Insta idag. Alltså hur vacker får man vara och hur duktig? Älskar hennes inlägg och det är en stor glädje att få följa hennes konst. Snart snart träffas vi för morsan är snart ett år äldre....

Var en sväng på stan i eftermiddags. Träffade så mycket trevligt folk så jag kom aldrig hem typ. Man känner sig verkligen socialt törstig.

Ha en fortsatt fin kväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards