Alla inlägg den 14 juni 2021

Av Sofia - 14 juni 2021 18:29

Arbetsdagen är slut och jag sitter och blickar ut över sjön. Det blåser hårt ute. Amplarna som hänger på altanen åker karusell. Vädret kan verkligen skifta från en dag till en annan. Faktum att det är rätt skönt med en mellandag i värmeböljan. Särskilt om man kollar vädret framåt - 30 grader framöver. Då blir det mycket behagligt att bada.

En fördel med att sitta hemma och jobba är att man får njuta länge länge av de blomster man fick i samband med födelsedagen. Jag älskar blommor och njuter varje gång jag tittar på buketterna. Blommor från skogen och affärer. Love it all! Doften av liljekonvaljer i huset. Så underbart!

På lunchen idag blev det en löparrunda - helt perfekt temperatur för min smak. Den rundan har gett mig energi för hela dagen. Endorfinerna dansar samba i kroppen.

Till kvällen blir det EM-fotboll. Nu hejar vi på Sverige!!!

Kidsen vet vad jag gillar!

Å Jonas oxå tydligen?.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards