Direktlänk till inlägg 17 april 2009

Öka till halvfart!!

Av Sofia - 17 april 2009 18:14

Så sa min förste chef när han skulle va lite rolig med visst allvar i rösten... Detta uttalande var generellt o inte menat för ngn speciell (då hade han väl blivit åtalad)


Ibland är det bara segt. Saker man själv inte kan påverka - rätt folk är inte på rätt plats på rätt tid (min tid) som kan reda ut saker i system som inte är mina. Frustrerande! Men då gäller det att tänka, precis som Anna säger, "andas lugnt - det ordnar sig". Å visst - det ordnar sig alltid - det löser sig på något vis. (Särskilt som det är fredag o man har ett glas rödvin + en skål jordnötter bredvid sig samtidigt som Coldplay vrålar ut "Lost" på hög volym). Annat är det en söndagskväll när mörkret sänker sig o man inte kan somna.....


Nu är det dock helg ett tag till o ikväll ska vi grilla.... Måltiden är dock tidigarelagd för att inte grillmästaren ska frysa ihjäl......


Förra året var vi på KENT, Ceine Dion o Lars Winnerbäck. Vad säger du Susanne! om att bese Coldplay i Stockholm i augusti?? Detta är ett direkt frieri!!!

Kram Fialotta

 
 
Ingen bild

Sus

18 april 2009 07:39

Godmorgon! Är på jobbet kl 07.30 en lördag, hur kul är det när solen dessutom strålar ute. Är också lite trött efter en mycket trevlig fredagskväll med "Stenbergstjejerna". Det blev inte jättesent men ändå, var väl hemma strax före ett inatt. Tänker inte jobba jättelänge idag, åker nog hem vid kl 12.00, Skönt att få undan lite iallafall.
Det låter kul med en tripp till Stockholm, vilket datum är det?
Ha en bra dag! Kram Sus

 
Anna

Anna

18 april 2009 13:49

ANDAS!! Japp, det är mottot det;-)

ALLT löser sig - på ett eller annat sätt och man mår inte bättre och problemen löser sig inte smidigare av att man går och oroar sig över dem (typ en hel helg;-))....

Kram

http://giss.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - Fredag 19 april 23:16

Ja denna fredag blev inte riktigt som jag hade tänkt. Satt djupt försjunken i exceldokument när jag i morse fick ett SMS. Av Lendo. Att mitt banklån beviljats o att pengarna skulle utbetalas inom 1-3 bankdagar. Tyckte det lät väldigt skumt. Ringde nr...

Av Sofia - Torsdag 18 april 19:18


Aprilväder i min värld är BÅDE snö, hagel, regn, kyla OCH sol o värme. Inte BARA allt det första utom sol och värme. Nu är det 18 april och man har inte fått tillstymmelse till varmare vårväder. Otroligt tråkigt! Jag tittar längtansfullt ut mot vå...

Av Sofia - Onsdag 17 april 16:25

Igår var verkligen en sån där dag med många punkter i kalendern. Några möte på förmiddagen, lunch och möte igen. Sen vaccination mot Bältros på Apoteket som öppnade sin verksamhet för cirka en månad sedan. Min valda vårdcentral erbjöd inte ens detta ...

Av Sofia - Måndag 15 april 19:17


Den fruktansvärt hårda vinden, näst intill storm, är över. För denna gång. Sjön ligger nu spegelblan - nästan. Vackert! Tänker tillbaka på gårdagen och hur dumt det egentligen var att faktiskt åka till Torset. Att ge sig ut på vägarna. Så många träd ...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards