Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Sofia - 8 maj 2009 19:13

I skrivande stund VRÄKER det ner av blött, blött regn. Har aldrig sett det regna så. Nyss åskade det och David kom snabbt in från fotbollslir med grannpojken. Själv hamnade jag i en rejäl skur när jag skulle cykla hem från jobbet... Jobbet ja, - idag har det varit tufft och det har gått bra. Känner mig duktig och har fått mycket gjort men ändå - är det aldrig tillräckligt!! Alltid bär jag med mig denna känsla... Allt borde gå snabbare - jag vill fatta allt fortare - förstå allt direkt. På mitt jobb finns det aldrig tid för reflektion - då är man ineffektiv! Jag älskar mina uppgifter men hatar tidsregistreringen! Kommer nog aldrig bli sams med den även om det är mitt mål - verkligen!


Väl hemma - dax för jobb nr. 2. Städa, fixa tvätt etc. Det gick i en rasande fart. Det fanns 9 barn hemma när jag kom hem o som ni vet vid det här laget är det 4 som är våra.... Det är ju så KUL!!!! när andra barn trivs hemma... (Ni förstår ironin va?) Nu time för hemmagjord pizza och efter dagens lunch "fralla vid datorn" är jag rejält hungrig. Senare blir det Hockey-VM - finns väl inget annat kul att titta på...

God natt!!

PS. Himlen är öppen för alla - så väljer jag!!!



Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards