Direktlänk till inlägg 16 augusti 2009

KRÄFTSKIVA!!!

Av Sofia - 16 augusti 2009 14:58

Ja, jag skriver inte "kräftskiva" utan "KRÄFTSKIVA".... Hela aftonen gick i frikostighetens tecken. Har nog aldrig sett så mycket kräftor ätas o det var nog även mitt personliga rekord. Fantastiskt goda och vi hade nog kunnat sitta kvar än. Före kräftorna fick vi god och mycket mat o jag tror nog att värdparet har middag idag oxå ; )


Vi landade på kudden vid 04.30 Taxin hade lite problem att hitta ut till oss men till slut nådde den fram. Susanne, jag ska aldrig mer säga att ni bor avlägset. Sandrydet är en metropol jämfört med Davidstorp.... Ja, det var en helhärlig kväll och det är jättekul att träffa kollegornas respektive. Lite vemodigt att jag inte får vara med nästa år men that's life - detta var i varje fall ett kul o "gott" minne.


Idag började dagen av förklarliga skäl sent!! Mor o far kom med barnen o hade med sig middag! Lyx på hög nivå! Det skulle behövas en ledig dag till känns det som men i morgon är det jobb igen. Löner och mer överlämning av uppdrag till kollegor. Två veckor kvar på nuvarande jobb innan det är dax för det nya....


Kram

 
 
Anna

Anna

16 augusti 2009 16:58

Ja det var otroligt trevligt! Men oj vad sent det blev.. he he.. Vi hade en son som vaknade OVANLIGT tidigt!! Hur kul var det liksom?! LITE seg idag;-)

http://giss.blogg.se

 
Anna

Anna

16 augusti 2009 20:21

Ja, ganska glad att man är ledig imorgon, hade ju dock varit ännu bättre om man vetat att det innebar sovmorgon.. hrm.. inte så värst troligt ju!!

Kommer in på jobbet imorgon, måste skicka betalning åt Mia...

Tycker oxå att det är vemodigt att du inte är med nästa år :-(

http://giss.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - Fredag 19 april 23:16

Ja denna fredag blev inte riktigt som jag hade tänkt. Satt djupt försjunken i exceldokument när jag i morse fick ett SMS. Av Lendo. Att mitt banklån beviljats o att pengarna skulle utbetalas inom 1-3 bankdagar. Tyckte det lät väldigt skumt. Ringde nr...

Av Sofia - Torsdag 18 april 19:18


Aprilväder i min värld är BÅDE snö, hagel, regn, kyla OCH sol o värme. Inte BARA allt det första utom sol och värme. Nu är det 18 april och man har inte fått tillstymmelse till varmare vårväder. Otroligt tråkigt! Jag tittar längtansfullt ut mot vå...

Av Sofia - Onsdag 17 april 16:25

Igår var verkligen en sån där dag med många punkter i kalendern. Några möte på förmiddagen, lunch och möte igen. Sen vaccination mot Bältros på Apoteket som öppnade sin verksamhet för cirka en månad sedan. Min valda vårdcentral erbjöd inte ens detta ...

Av Sofia - Måndag 15 april 19:17


Den fruktansvärt hårda vinden, näst intill storm, är över. För denna gång. Sjön ligger nu spegelblan - nästan. Vackert! Tänker tillbaka på gårdagen och hur dumt det egentligen var att faktiskt åka till Torset. Att ge sig ut på vägarna. Så många träd ...

Av Sofia - Söndag 14 april 19:37

Idag hade jag tänkt att göra så mycket, vara duktig och städa bilen och påbörja städning av växthuset. Ville inte vara ute en minut extra i denna hårda vind eller full storm. Blev inget med ovan sysslor men man kan ju vara duktig inomhus. Aska ur bra...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards