Direktlänk till inlägg 16 september 2010

Idag är det DAVIDS dag!!

Av Sofia - 16 september 2010 18:29

Idag är det 9 år sen familjen blev något mer balanserad eller mer jämställd. Det blev en pojk denna gången! En fantastisk upplevelse såklart! Å då menar jag att ytterligare en gång få ett friskt o välskapt barn. Om jag jämför barnens bebisår är det nog David som varit den som ville ha mest sällskap vilket är en mild omskrivning av att jag ibland tyckte han var lite gnällig... Han kände inte för att sova själv i sin säng speciellt ofta (läs = aldrig) och ville inte ligga på en filt på golvet o titta på/leka med sina händer o fötter. Helst av allt ville han ha mat (av mig) och sitta i någons knä..vilket naturligtvis var jättemysigt men inte hela tiden. Storasyster Elin som var 1½ år när han föddes var bäst på att underhålla honom ; )


Idag är en otroligt go och pigg kille som älskar sin fotboll, bandy o fiol! Snäll grabb som "ser" och lägger märke till ett blommande körsbärssträd...


Nyss har vi avnjutit hjortron-pannacotta-på-kladdkakebotten från Thimons och så fick han sina "ket". På lördag har han kalas i simhallen och på söndag kommer släktingarna hit.


Godnatt!!


  

Grattis goa kille!!


  

Tårtan kanske lyfter?


  

Sådär en 8 år sen..

 
 
Ingen bild

Sus

16 september 2010 20:40

MÅNGA GRATTISKRAMAR TILL DAVID!!! från gänget i Sandrydet. PS! Kort är på väg....

Sofia

16 september 2010 21:27

Han lär bli så glad så glad.... Han sussar nu men kramar honom från er i morron!!

 
Ingen bild

Monica

17 september 2010 21:35

Sååå charmig!

Sofia

18 september 2010 10:54

Mmmmmm - håller med!! Lycka till med ridningen i morron och välkomna ni andra!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - Fredag 19 april 23:16

Ja denna fredag blev inte riktigt som jag hade tänkt. Satt djupt försjunken i exceldokument när jag i morse fick ett SMS. Av Lendo. Att mitt banklån beviljats o att pengarna skulle utbetalas inom 1-3 bankdagar. Tyckte det lät väldigt skumt. Ringde nr...

Av Sofia - Torsdag 18 april 19:18


Aprilväder i min värld är BÅDE snö, hagel, regn, kyla OCH sol o värme. Inte BARA allt det första utom sol och värme. Nu är det 18 april och man har inte fått tillstymmelse till varmare vårväder. Otroligt tråkigt! Jag tittar längtansfullt ut mot vå...

Av Sofia - Onsdag 17 april 16:25

Igår var verkligen en sån där dag med många punkter i kalendern. Några möte på förmiddagen, lunch och möte igen. Sen vaccination mot Bältros på Apoteket som öppnade sin verksamhet för cirka en månad sedan. Min valda vårdcentral erbjöd inte ens detta ...

Av Sofia - Måndag 15 april 19:17


Den fruktansvärt hårda vinden, näst intill storm, är över. För denna gång. Sjön ligger nu spegelblan - nästan. Vackert! Tänker tillbaka på gårdagen och hur dumt det egentligen var att faktiskt åka till Torset. Att ge sig ut på vägarna. Så många träd ...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards