Alla inlägg den 7 september 2009

Av Sofia - 7 september 2009 18:20

...klart igår - i varje fall hemma hos oss. När TV-programmet inleddes med presentationer av mammorna gav vi upp. Orkade inte engagera oss i fler livsöden. De får söka kärleken bland singelmännen utan oss, vilket de säkert klarar alldeles galant.


En lång dag på jobbet blev det. Morgonen inleddes med internmöte i 3 h vilket var internmöte nr 2 för mig. Till skillnad från förra mötet förstod jag betydligt mer vad de pratade om idag. T.o.m jag hade lite info att ta upp betr uppsägningar av hyreskontrakt som folk ringt mig om. Skönt att det går framåt bland hjärncellerna.


Eftermiddagen bestod i utbildning och en sak är ju säkert. Om man ska få ngt gjort lär man nog få stänga av telefonen då och då... Det finns väl en anledning till att hänvisningssystemet har en mängd finesser - gäller ju bara att komma ihåg dem ; )


Det känns som jag nyss kom hem och redan dax för kvällsmat.  Mannagrynsgröt kanske? Eller "mammagrynsgröt" som Johanna sa när hon var liten. 10 port brukar räcka. Gör man 5 port (som vi i kväll är) enl. paketets anvisningar lär vi inte bli mätta. 


God kväll!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards